Selasa, 1 Mac 2011

Perubatan Semantan Puteh Bahagian 2

Perubatan Semantan Puteh 2

Ayatul Qursi juga boleh digunakan sebagai menghilangkan demam biasa, demam panas, demam keteguran, sakit perut biasa, bias-bisa badan, sakit kepala, cara amalannya ialah:-

Basmallah
Ayatul Qursi 1X

Apabila sampai kepada ayat ini semasa sedang membaca ayatul Qursi hendaklah diulang tujuh(7) kali yakni-

MAN-zAL-LA-zI-YASH-FA ‘U- ‘ENDAHU-ILLABI-Iz-NIH 7x

Dan sambung bacaan sehingga habis ayatul Qursi.
Hendaklah dibaca pada segelas air bersih, sebaik-baiknya air suam atau lebih afdal sekiranya ada air Zam-Zam, maka air tersebut disapukan pada tempat yang sakit dan selebihnya diminum.

Nota: Harap sesiapa yang ingin mengamalkan Ayatul Qursi, sila rujuk pada Al-Qur-an untuk bunyi huruf yang tepat beserta tajwidnya. Saya tidak ada program untuk paste ayat quran, mungkin dimasa akan datang, cuba dapatkan Scanner.

AYAT MENGHILANGKAN LEMAH-LEMAH ANGGOTA BADAN

Baca ayat ini:-
Basmallah
LA-HU-MAFIS-SAMA-WATIWAMA-FIL-ARD-DHI (Bunyi Ard bila wakaf disini)

Dibacakan pada sepiring air (ganti minyak urut) ayat tersebut 40X dan gunakan air tersebut sepertimana minyak urut sambil membaca:-

YA-HAIY-YU YA-QOIY-YUM sebanyak banyaknya sambil tangan mengurut urut anggota lemah, lengoh atau terseliuh. Cubalah, mujarab INSYAALLAH

AYAT MENGHILANGKAN GANGGUAN PADA ANAK KECIL DITENGAH MALAM

Sekiranya anak kita tiba-tiba menangis di tengah malam barangkali kembung perut, demam dan sebagainya, namun apabila bukan daripada penyakit zahir, maka disyaki ianya adalah berpunca daripada gangguan Jin dan Syaitan, maka hendaklah dibaca seperti berikut:-

Basmallah
SURATUL AL-FATIHAH 1X
AYATUL QURSI 1X
SALAWAT 3X

Dan bacaan ini:- ALLAHHU-LAA-ILA-HAILLAHUWAL HAIY-YUL QOIYYUM
Ya HAIYYU Ya QOIYYUM 7X dan dihembuskan pada ubun-ubun anak kecil dan diusap kedua-dua belah mata anak itu, semuga mereka tidak lagi Nampak akan jin dan syaitan, INSYAAALLAH.

Selepas itu, digalakkan membaca AYATUL QURSI 7X dibuat pendinding rumah seperti tulisan saya sebelum ini.




Gambar disebelah sebahagian wafaq perubatan dan azimat PERANG didalam simpanan saya







Gambar disebelah sebahagian kecil koleksi ayat ayat ilmu kebatinan di dalam PERMAINAN PENCAK SILAT SINAR ISLAM- Satu perguruan yang mula mula saya pelajari 35 tahun yang lampau.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

asalamualaikum bang salam persaudaraan saya hulurkan. tertarik akan saya pada penulisan serta pengalaman abg ini. bagaimana saya dapat menghubungi abg ini. maka ini saya tinggalkan email saya agar dpt berhubung dgn abg. langsambar@ymail.com.