Khamis, 16 Ogos 2012

Salam Kepada Semua Yang Mengucap Dua Kalimah Syahadah......................................

Sempena Hari Raya Aidil Fitri Yang Semakin Menjelang, Saya Mengambil Kesempatan Mengucapkan Selamat Menyambut Hari Lebaran Hari Raya Aidil Fitri Kepada Semua Pembaca Pembaca Yang Sudi Membaca Dan Berkongsi Pengalaman Puluhan Tahun Saya Di Dalam Mencari Ilmu Warisan Bangsa Melayu, Ilmu Kebatinan Melayu.

Saya Juga Mengambil Kesempatan Ini Memohon Maaf dan Ampun Sekiranya Ada Tulisan Tulisan Saya Yang Menghiris Hati dan Tersentuh Hati Kecil, Janganlah Di Bawa Sampai Ke Akhirat, Maka Maafkanlah Saya, Manusia Biasa Seperti Saudara/Saudari Semua.

Akhir Kata, Sesiapa Yang Memandu Untuk Pulang Ke Kampung, Memandulah Dengan Berhemah dan Mematuhi Undang Undang Jalan Raya. Ingatlah Tersayang dan Keluarga, Di Hari Yang Sepatutnya Gelak Gembira Bertukar Menjadi Sedih dan Sayu.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri Kepada Semua Pembaca Blog Ini Seluruh Dunia Yang Mana Pembaca Pembacanya bermula Dari Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura, Amerika Syarikat, Russia, German, UK, Mesir, China, Taiwan, Korea dan Lain2 . 

Terima Kaseh
Assalamu'alaikum Warahmatullah

16 Ogos 2012

Tiada ulasan: