Selasa, 18 Oktober 2011

Ilmu Penaik Nafsu Wanitan

Serapah ini adalah Ilmu Penaik Nafsu Wanita, digunakan oleh para2 suami zaman dahulu kala. Ianya hanya boleh digunakan oleh yang sudah berkawin sahaja.

Ilmu Penaik Nafsu Wanita/Isteri
+++++++++++++++++++++++++++++++


asal lelaki dari tulang sulbi
asal perempuan dari tulang dada
hai perempuan, aku tahu asal kau jadi
asal kau jadi dari tulang rusuk yang kiri
akulah ibu bagi kamu
basmaka
naik nafsu ghairah
berkat


.......................

cara amalan ialah dipagi hari , ambil air embun mengadap matahari naik pada daun bunga raya atau daun sireh
buatkan penaik pada tangan sambil membaca serapah diatas sehingga kering

cara kegunaan....rahsia.

7 ulasan:

Go - Geous Temasek berkata...

minta idzin guna kan bole Tok Pendekar ?

rAin 21 berkata...

salam...jika tidak keberatan bolehkan saudara bagi emel saudara...saya nak anta emel xleh

Unknown berkata...

salam...sy seorg suami yg senantiasa tidak puas ble bersama si istri.kerana si istri selalu sibuk kerjaya nya..seihingga mengabaikan kehandak sy..hrap tok mampu membantu sy

shah berkata...

Tok pendekar,
minta izin berikan lah saya mengunakan jampi ilmu penaik nafsu wanita.Sya sudah berkahwin...
Minta tolong hantarkan ke email saya..hmohd94@ymail.com..
Izinkan saya memakainya...,
Saya menghadapi masaalah seperti Perantau Ilmu diatas..
Ikhlas,Mohd Shah

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

tok pendekar,
tolong kongsikan ilmu ini dengan saya,
khairul9967@gmail.com

ajam berkata...

salam pendekar..
sy mohon diijazahkan ilmu ini utk sy amalkan..