Sabtu, 1 Oktober 2011

SINAR ISLAM- LATIHAN PERNAFASAN MENARIK KEKUATAN BATIN MUSUH

Salam untuk semua yang Mengucap Dua Kalimah Syahadah

Denagn Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang
Salawat dan Salam kepada Baginda Nabi Muhammad SAW dan juga keatas Keluarga Baginda dan Sahabat2 Baginda

Latihan Ilmu Nafas Bagi Menarik Keluar Kekuatan Kebatinan Lawan

Sebelum saya nyatakan, terlebih dahulu sesiapa yang ingin mempunyai kebolehan ini, mesti wajib mempunyai Kekuatan Dalam/Kebatinan yang bukab kepalang Tinggi dan Kuat. Walaupun mengetahui cara2 melakukannya, sekiranya tidak mempunyai kekuatan Dalaman, maka seperti seolah2 menarik sebuah lori treler yg berat, walaupun tahu menggunakan bermacam-cara untuk menarik treler tersebut. Mereka yg sudah mempunyai kekuatan Dalaman/Kebatinan , menarik lori treler seolah2 menarik sebuat kancil atau lebih ringan lagi.

1) Membaca Kalimah Syahadah, Asy-hadualla ila ha il-lallah, hembuskan nafas sekali hembusan sambil tangan mengenggam kuat menarik sesuatu ( Maqrifat menarik keluar kebatinan lawan) dan dibuang kesisi, atau disimpan dibawah tapak kaki kiri, bagi mereka yang mengetahui cara2nya.

Nota: Diatas adalah cara kegunaan

2) Cara latihannya ialah amalan membaca Kalimah Syahadah seperti diatas, setiap kali bacaan sekali hembus nafas melalui hidung sekurang2nya 40 X sehari semalam atau lebih baik melebihi 100X sekali amal sehari semalam.

3) Kekadang, pihak lawan mempunyai pendinding kukuh, maka bukan mudah menarik sebegitu sahaja, maka acap-kali sebelum melakukan percubaan itu, baca Kalimah WA DAH NI YAH , bukakan pendinding lawan dengan kedua dua belah tangan seperti menyelak kain langsir, terus melakukan pernarikan kekuatan Dalaman/Kebatinan lawan. Sekali lagi, bukan mudah membuka atau meruntuhkan pendinding lawan jika tiada kekuatan Dalaman/Kebatinan sendiri.

NOTA:- Amalan diatas dan penggunaannya adalah bagi murid2 lama dan mereka yang sudah ada pengetahuan mendalam Ilmu Nafas Sinar Islam secara keseluruhan, kerana asas kekuatannya ialah amalan2 berterusan mereka dengan pengetahuan segala rahsia dan Ilmu Nafas Sinar Islam yang sudah mereka Tamat dari GURU. Diatas, hanya sekadar pengetahuan AM sahaja.


LATIHAN KHUSUS ILMU NAFAS UNTUK KEKUATAN KEBATINAN/DALAMAN

Hendaklah mengamalkan pada setiap malam sekurang2nya 313 X yang mana selepas setiap kali bacaan Kalimah ALLAH HU AKBAR,hendaklah menarik nafas sedalam dalam yang mampu menggunakan kekuatan perut sambil kedua2 belah tangan  menutup pusat (seperti Solat), dan menghembuskan nafas melalui mulut dengan perlahan dan terkawal dengan bunyian Kalimah HU (DIA yg ESA)

Baca ALLAH HU AKBAR, sedut nafas sekali dengan perlahan2 dan terkawal.

Jika mana2 murud yang telah lazim dan sebati mengamalkan petua ini, acap-kali terlihat pada pandangan mata tubuh bercahaya bersinar-sinar putih kekuningan, kadang kala kehijauan dan kebiruan-biruan, mengikup tahap dan Jiwa masing2.

Ianya sesuai dengan Sabda Baginda SAW, mereka yang melazimkan berzikir dengan Kalimah2 Asmaul Husna, mereka akan mendapat NUR.

Wallahualam.

Tiada ulasan: