Isnin, 4 Julai 2011

Perhimpunan BERSIH

Salam Kepada Semua Pembaca Blog IKM

Terlebih dahulu saya mengucapkan berbanyak terima kaseh kerana sudi membaca pengalaman saya melebihi 30 tahun didalam pencarian warisan Melayu.

Walaubagaimanapun, disini, ingin saya tegaskan pendirian saya yang juga bersamaan pendirian kumpulan Perguruan Seni Silat Melayu dari semua Perguruan Silat Melayu Malaysia dan Gabungannya, bahawa kami semua bersatu hati dan beriktikaq akan kesetiaan kepada Pemerintah dan menjauhkan diri daripada Perhimpunan Haram BERSIH yang kotor dengan Agenda untuk menjahanamkan Islam dan Melayu, termasuk dengan anasir2 Komunis yang dibawa oleh beberapa Parti Politik Bukan Melayu.

Pendirian ini sekata dan senada dengan rakan seperjuangan dari Pertubuhan Seni Silat Lincah, Perguruan Lintau (Yang juga saya adalah Ahlinya), Perguruan Seni Silat Gayong Malaysia, Seni Silat Cekak dan lain2 Seni silat yang berdaftar di bawah Akta Pertubuhan.

Pendirian ini telah diambil kira setelah kami berjumpa dengan Mufti Perak Tan Sri Harussani dan juga beberapa Ulama bebas, yang memberi pandangan yang bernas dan tepat kepada kami semua.

Justru, saya dengan rendah diri bermohon sekelian pembaca Blog ini agar membuat pendirian yang sama dengan menunjukkan ketaatan kepada Pemerintahan sekarang yang juga adalah terdiri dari orang2 Melayu berugama Islam.

Jauhkan diri dari persengketaan sesama bangsa dan seagama, dan rapatkan Barisan, luruskan Saf dan sebarkan Kaseh Sayang dan Taat Kepada ALLAH dan RASUL, Taat kepada Kedua Ibubapa dan Taat kepada Pemerintah seperti Fatwa Imam2 Mahzab 4, Imam Nawawi, Imam Ghazali dan lain2 Imam Muktabar.

Wassalam.


2 ulasan:

Ahmad Kamal Hafizullah Bin Sidek berkata...

Imam Syefie.Imam Hambali,Imam Hanafi.Imam Nawawi,kesemuanya melawan Pemerintah yang ZALIM..Imam Nawawi melawan Sultan Zahir Baibras sehingga dihalau keluar dari Damsyiq..

d berkata...

Setuju 300%!!! Melayu itu Islam & Islam itu x semestinya melayu.. Masuklah Islam kesuluruhannya, bkn separuh.. Pemerintah yg ZALIM mesti ditumbangkn supaya tertegaknya HUKUM ISLAM keseluruhannya..