Selasa, 10 Mei 2011

Membesarkan Kelakian

  • Ada yang bertanyakan saya , petua2 untuk orang lelaki didalam email saya, maka diatas permintaan seseorang, saya tutunkan satu petua orang tua untuk besarkan dan keraskan kelakian. Petua ini diamalkan oleh orang dahulu kala dikalangan pembesar dan Raja2. Saya secara peribadi ada menggunakannya untuk menguatkan sahaja, maka bolehlah sesiapa menggunakannya.
  • Pertamanya carilah anak pokok lengkuas yang masih kecil, masih berupa umbut belum berdaun
  • Umbut ini dihancurkan lalu dibubuhkan didalam kain dan dibungkus pada Alat Kelakian lelaki, dibiarkan perap beberapa minit
  • Insyallah, didalam beberapa minggu sekurang-kurangnya alat kelakian menjadi lebih keras 
  • Satu lagi petua yang diamalkan saya untuk bertahan lama ialah, semasa bangun pagi atau bila2 masa bilamana alat kelakian menegang, maka digosok2kan kepala alat kelakian pada tapak kaki kiri untuk menghilangkan atau mengurangkan rasa terlampau sensitif, maka apabila bersama2 Isteri, insyallah, lambatlah orgasm........
  • Satu lagi petua bagi para suami yang cepat mengalah sebelum isteri, maka semasa bersama2 isteri mendayung , maka hendaklah membaca Asmaul Husna ini sebanyak2nya sehingga isteri terlebih dahulu orgasm, yaitu  Ya Mughni Ya Ngro-ni. Amalan ini saya senantiasa menggunakan dan hasilnya, saya senantiasa Menang....................
  • Insyallah, petua2 diatas boleh diamalkan sesiapa kerana terbukti berkesan
  • salam

Tiada ulasan: