Khamis, 9 Februari 2012

Petua Untuk Para Suami

Salam Keatas Semua Yang Menucap Dua Kalimah Syahadah
Salawat dan Salam Ketas Baginda SAW, Keluarga Baginda SAW dan Sahabat2 Baginda SAW
Segla Pujian Hanya BagiNYA, sebanyak Bilangan CiptaanNYA

Petua Untuk Para Suami Bagi Menambahkan Kelazatan Untuk Isteri
================================

Boleh dilakukan bila-bila masa Petua mudah ini, yang mana apabila telah mencapai 'ketegangan' yang secukupnya, mahulah digosokkan2 kepala Zakar ke tumit kaki (boleh shj kanan atau kiri) sehingga hilang rasa 'ngilu'. Mahulah diamalkan selalu, maka apabila 'bersama' Isteri, amalan ini akan menambahkan ketahanan masa 'bersama' kerana setelah diamalkan bersungguh2, kawalan rasa 'ngilu' boleh mengurangkan sensitiviti 'zakar' suami, malahan Isteri pasti merasakan kelazatan yang melebihi biasa kerana amalan ini juga menambahkan 'kesat' kepala Zakar kaum suami, malah membantu kaum Isteri terlebih dahulu mencapai 'klimaks' kepuasan.

Jika ada kesabaran dan kawalan minda, kadang kala, Isteri akan mencapai 'klimaks' beberapa kali, lantaran ketahanan lamanya Suami mengawal 'Inzal'.

Lagi satu petua mudah ialah, rajinlah2 melakukan senaman kemutan urat 'hidup' yang bersambung dengan tulang sulbi/belakang, kerana senaman ini bukan sahaja boleh menambahkan 'saiz' kepala 'zakar', malah, jika sudah mahir, apabila dilakukan semasa belayar, nescaya menambahkan kelazatan dan keasyikkan Isteri, maka bertambahlah kasih dan sayang kepada suami.

Senaman ini juga boleh dilakukan oleh kaum Isteri, lakukan setiap hari, maka para suami akan merasakan kelazatan melebihi dari biasa, sudah pasti tidak mencari 'makan luar'.

Selamat beramal petua orang2 Melayu dari Kerabat DiRaja , Panglima dan orang2 Besar Melayu dahulu-kala. Jauhilah dari menggunkan ubatan/dadah kerana kesan sampingan yang utama ialah masalah buah pinggang.

Tiada ulasan: