Selasa, 20 Ogos 2013

MUSUH SEMAKIN HAMPIR

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Dan Maha Penyayang.

Salawat Dan Salam Keatas Baginda SAW Dan Isteri Isteri Baginda SAW Dan Sahabat Sahabat Baginda SAW Dan Ahlul Bait.

Segala Pujian Hanya Bagi DIA, Tiada Yang Berhak Di Sembah Selain DIA, ZAT Yang Sesuatupun Tidak Menyamai-NYA, Berdiri Dengan Sendiri, Tiada Awal Dan Akhir.

Semakin ketara kata2 Guru2 Sufi, Para Sufi dan Guru Rohani telah berlaku dengan begitu cepat sekali. Berbelas belas tahun dahulu, mereka telah menyatakan Afganistan, Iraq, Syam, Mesir dan semua negara tanah Arab akan berlaku huru hara diatas tangan2 munafiq yang mana dibelakangnya dajjal dan kuffar. Fitnah menipu daya umat Islam  sesama sendiri yang mana berbunuhan sesama sendiri tetapi bacul menentang kafir.

Di Tanah Jawipun, para munafiq bertopengkan Islam, berserban dan berjubah berlakon waraq dan aliim bersungguh2 menentang sesama sendiri , sebaliknya sangat menyayangi kaum kafir sehingga dayus dan bacul untuk membuka mulut pihak yang menghina Islam, malah sebaliknya mempertahankan pihak kafir tersebut.

Munafiqun ini berlagak waraq dan alim, tetapi mewah dengan harta dunia dan pangkat kedudukan, menipu daya pengikut2 yang membabi buta taksub, sedangkan pemimpin ini adalah penipu dan berbohong, berzina, memfitnah dan ada juga penganut ajaran sesat syiah yang secara terang telah rosak Aqidah.

Bangun wahai anak bangsa, rujuk kepada para Alim Ulama terutama Guru2 Pondok (bukan semua) yang sederhana tidak ada kepentingan dunia, politik atau undi. Carilah mereka, belajarlah dan bersahabat dengan Ulama2 bebas yang tidak terikat dengan politik, undi dan terbesar ialah mengagungkan menyembah cina kafir.

Barang kali masa terdekat, saya akan menerima murid, tetapi pada bilangan terhad yang saya akan umumkan, namun harus di ingat, kerana ini saya perlu meninggalkan perniagaan untuk mengajar , maka kalian harus faham.

Wallahu'alam.

Tiada ulasan: