Khamis, 21 April 2011

Salam Perkenalan

Salam kepada semua saudara yang mengikuti blog saya. Blog saya adalah tanpa mendapat hasil dari sebarang iklan, hanya ingin berkongsi ilmu dan pengetahuan dengan tuan/puan semua, mana tahu, boleh diguna-pakai memandangkan orang melayu semakin terhimpit dan ditekan dari semua penjuru oleh bukan melayu ditanah air kita ini.Beri sedikit masa, kerana saya akan mengemas-kini isi isi terbaru yang agak mencabar kerana dengan mesin scan yang baharu dibeli, lebih mudah saya meletakkan ayat ayat Quran pada tajwid dan nahu yang betul, bagi memudahkan tuan/puan membacanya dengan tepat menurut mahraj huruf. Didalam ilmu kebatinan, tadwid tidak diperlukan asalkan sebutan mahraj tepat sudah memadai seperti apabila kita membaca doa doa selepas solat, yakni doa doa yang diambil dari Kalam Tuhan, Al Quran.

Terus mengikuti blog percuma saya, ini adalah sumbangan perjuangan saya membela bangsa melayu di tanah air sendiri...salam dan sebarkan kepada sahabat sahabat, kawan kawan dan pejuang bangsa melayu..............

Tiada ulasan: