Khamis, 9 Mei 2013

Pertanyaan Pertanyaan




Salam Keatas Semua Yang Mengucap Dua Kalimah Syahadah.

Salawat Dan Salam Keatas Baginda SAW, Isteri-Isteri Baginda SAW, Sahabat-Sahabat Baginda SAW dan Ahlul Bait.

Segala Pujian Hanya BagiNYA Sebagaimana Selayaknya DIA Memuji Diri NYA Sendiri.

Jika sekiranya pembaca ada pertanyaan dan soalan, sila hantarkan ke email ilmukebatinanmelayu@gmail.com kerana email blog ini terlalu banyak dengan berkaitan dengan pekerjaan saya, maka dengan ini segala pertanyaan boleh di ajukan ke email tersebut.

Sayugai di maklumkan, semua amalan amalan berteraskan Ayat Ayat Al Qur'an dan Doa Doa adalah dibenarkan diamalkan oleh sekelian pembaca selagi ianya berniat mempertahankan Islam, Bangsa Dan Negara.

Manakala yang beramalkan untuk pertahanan diri sendiri dan keluarga juga dialu-alukan, hanyasanya berlandaskan Syariat dan Hukum Hukum seperti didalam Sunnah Wal Jamaah.

Sementelahan, jauhi dari golongan yang menentang perpaduan sesama Islam dan musuh musuh Islam yang mempergunakan orang orang melayu sendiri untuk kemusnahan di sebalik wajah dan lidah yang manis.

Taat kepada Raja Raja Melayu dan Pemerintah, Mufti, Ulama2 bebas politik seperti Ulama2 Pondok, pokoknya teras dan pendirian ialah memelihara kepentingan Islam dan Melayu diatas semua perkara.

Wallahualam.

Tiada ulasan: