Isnin, 25 April 2011

Membunuh Musuh Tanpa Tempur






MEMBUNUH MUSUH TANPA BERTEMPUR (Ayat Diatas)


Cari pakaian musuh berwarna putih, tanamkan didalam mana mana kubur, sebelum itu, hendaklah ditulis kesemua ayat ayat diatas, ditambah surah Alam nasyrah...dan Alam tarokai..........

Semasa menanam, bacalah ayat diatas sebanyak 7X, maka musuh akan mati sebelum bertempur. Lakukan kepada musuh yang anti Islam dan Melayu.

AMARAN: Jangan dilakukan kepada sesama Muslim, akibatnya amat buruk jika orang itu mengamalkan pendinding atau pagar diri, maka kesannya berbalik kepada si pembuat. Berhati hati, amalan ini amat mujarab sekali.

AYAT GAYONG/LIBAS BISA

Sa-ur-Hi-qu-hu-Sho-‘u-da.

Hi (Ha Besar) Sho (Shod )
Ayat 17 Surah ke 74

Ayat ini diamalkan secara mengasah kedua dua belah tapak tangan seperti mengasah parang. Bila mengasah tapak tangan atau boleh jua sehingga ke siku, hendaklah digosokkan sehingga panas sambil membaca ayat diatas, sebelum itu, setiap kali membaca ayat tersebut hendaklah meludah keatas tapak tangan sambil mengasah tapak tangan depan dan belakang. Jumlah bacaan mengikut kemampuan masing masing, lagi banyak lagi mejarab dan berkesan. Pantangnya tiada, Cuma berhati hati menjaga kemarahan dan janganlah ringan tangan memukul anak anak atau isteri, berfikir dan mengawal kemarahan adalah lebih wajar.

Cara menggunakannya ialah seperti kebiasaan bunga silat, sambil bermain bunga, bacalah ayat ini supaya tidak ketara pada mata musuh. Namun ayat ini seperti ayat ayat panas dan gayong mempunyai pengerasnya yaitu sebilah parang atau golok disembah kepada Guru mengikut kemampuan.

AYAT MENCABUT KEBATINAN MUSUH

Wan-na-zi-‘a-ti-Ngror-qo (1/79)

Hikmah mencabut kekuatan kebatinan musuh terutama yang mempunyai sihir dan khadam. Walaupun ayat ini mudah, tetapi kesannya besar. Ianya digunakan bersama sama Kalimah Syahadah.
Ayat ini tidak mempunyai amalan khusus, Cuma bolehlah diamalkan bila bila masa sampai sebati dengan lidah dan jiwa. Maka , jika berhadapan dengan musuh yang juga mempunyai kekuatan ilmu kebatinan, bacalah dulu sebelum musuh menyerang kita dengan jurus jurus kebatina mereka. Insyallah, kekuatannya semakin berkurangan.

1 ulasan:

Syam Syahbani Irani berkata...

teruskan..usaha anda...bagus..ank melayuskrng bkl semakin dpt tahu mengenai ilmu2 seperti ini....perjuangkanlah islam demi Allah....